ŁACIATY SZCZENIAK 🐾

Planowanie po diagnozie onkologicznej jest moim zdaniem niczym status niektórych osób na FB – „to skomplikowane”. 🤪

1️⃣ Z jednej strony, tak jak już kiedyś pisałam, robienie planów jest mobilizujące, dające nadzieję na przyszłość i możliwość dobrego życia.

2️⃣ Z drugiej jednak strony chorowanie na raka po stokroć pokrzyżowało moje plany. Sama diagnoza wywraca świat do góry nogami, ale i rozmaite zdarzenia na długiej ścieżce leczenia zmuszały do modyfikacji przyjętych planów – czy to medycznych, czy zupełnie prywatnych.

I tę drugą kwestię uważam za cudowną lekcję, którą dostałam od raka! 🤩

👉 Przestałam się wreszcie tak bardzo jak kiedyś denerwować sytuacjami, kiedy coś przeszkadza mi w realizacji moich założeń. Co więcej – coraz mniej tych założeń sama sobie stawiam. Staram się nieść prądowi życia. Pilnuję tego, by nie osiąść na mieliźnie lub nie zboczyć zbytnio w szuwary, ale generalnie jestem otwarta na to, co przyniesie nowy dzień.

Wróciłam właśnie z krótkich wakacji. 🏖

Pojechaliśmy na nie bez szczególnego planu na poszczególne dni. Po prostu robiliśmy to, co w danym momencie wydawało nam się najlepsze. Nie patrzyliśmy na pozorne ograniczenia typu deszczowa pogoda, lecz na możliwości (gdyby nie deszczowa pogoda z pewnością nigdy nie przebrałabym się w muzeum za rycerza na koniu i nie szarżowałabym na własną rodzinę z piką).

Kiedy na plaży zatrzymał nas zachód słońca, to po prostu trwaliśmy w zachwycie. 😍

Kiedy przypływ nacierał bezwzględnie na świeżo wybudowany zamek, to bawiliśmy się w obronę i budowę fortyfikacji z muszelek. 💪

Kiedy łaciaty szczeniak wbiegał nam co rano do domu, to skrzętnie poświęcaliśmy poranne godziny na głaskanie. 🤗

Kiedy w kawiarni zapachniało nam bułeczkami z cynamonem, to cierpliwie czekaliśmy, aż pan skończy je formować i upiecze. 🥐

Podążaliśmy za własnymi zmysłami, potrzebami i energią danej chwili.

Mimo, że był to bardzo krótki wyjazd, to odpoczęłam niesamowicie. 🥰 Teraz postaram się zrobić wszystko, by w niewakacyjnej codzienności zachować ten urlopowy sposób myślenia. Czego i Wam z całego serca życzę! 😘

Dajcie znać pod dzisiejszym postem na FB, jak podchodzicie do spraw planowania i jak Wam mijają wakacje.